Merhaba Hakan Bey,

> Eğer zaman azlığı açısından yaklaşıyorsanız size standart olan Java EE 6  (
> JPA 2.0, JSF 2.0, EJB 3.1, CDI v.s. ) setini tavsiye ederim. Standart olduğu
> için geliştireceğiniz uygulamalar bütün uygulama sunucular içerisinde çok az
> bir configürasyon uğraşı dışında çalışabilir.
>

> Yanılmıyorsam bir önceki e-posta'nızda J2EE 6'nın henüz çıktığını, referans
gerçeklenmesinin henüz çok yeni olduğunu söylemiştiniz. Bu durumda, kaynak
bulmak için sadece Oracle'ın dökümanları mı kalıyor elimde? Spring, kendi
sitesindeki dökümantasyonunda J2EE 5'ten bahsediyor yalnızca; 6 ile uyumlu
olup olmadığından emin olamadım. Öte yandan Spring'in dökümantasyonu,
uygulama örneği yazarak ilerlemiyor; daha çok bir başucu kitabı gibi sanki?

Seam'i sizin sunumunuzla çok az da olsa tanıma imkanı bulmuştum. JBoss
yanılmıyorsam etrafındaki toplulukla birlikte epey bir ekosistem oluşturmuş
durumda. Sitesinde bir sürü proje vardı. Etrafımdaki arkadaşlarımdan da en
iyi uygulama sunucusunun JBoss'da olduğu söyleniyordu ama ben (kullandığı
bileşenlerden ve başlangıç için daha kolay yönetileceğini düşündüğümden)
Apache Geronimo'yu deniyordum ilk basit denemelerimde..