arkadaşlar selam,

ruby ve ror ile çalışıyorum ve şuan için dört başı mamur bir ide yok. benim
için bu sorun değil, vim kullanmaya razıyım ama, bazı şeyler can sıkıcı
oluyor. bunlar;

1-File Browsing:
bunu gayet iyi yapan bir eklenti var aslında, FuzzyFinder! vim e kurdum bu
plugin i fakat bir dosya açmak için her defasında :FufFile yazıp enter a
basmak istemiyorum, bunun bir kısayolu olmalı/atanabilmeli diye düşünüyorum.
dünden beri bakmadığım yer kalmadı, insanlar birşeyler yazmışlar ama ben bi
türlü uyarlayamadım.

birisi demiş ki;
      let fuf_keyOpenTabpage = '<CR>'
ben böyle kullanıyorum

diğeri de;
      map <leader>b :FuzzyFinderBuffer<CR>
demiş

yabancısı olduğum çok şey var burda, let, map, leader, keyOpenTabpage ...

belki de bu yüzden beceremedim.

2-code assist/snippet
otomatik kod tamamlama ile ilgili de eklenti var ama benzer sıkıntı burada
da var benim için.

video olarak nasıl yapılır sitelerinde gördüğüm kadarı ile, elemanlar
kısayollar atamışlar ve şak diye herşeyi yapıyorlar ama ben sıfırdan bir
eklenti nasıl kurulur ve nasıl kısayol atamaları yapılırı bulamadım

sizden ricam/istirhamım;
basitçe "adım adım bir eklenti nasıl kurulur ve kısayol atamaları nasıl
yapılır" ı izah etmenizdir