Muhasebe programini Web uygulamasi olarak yapmayi savunacak degilim. Ama
biri gelip de shortcutlar bu isin bahanesidir derse Gmail veya Google
Docs'un etkin shortcutlari ornek gosterilebilir ki linki o nedenle
gondermistim. Tab + Enter, chrome'da kisa yol degil (en azindan nightly
buildlerinde).

Serdar Koylu, seviye dusurmek istemezdim ama gercekten egonuzu kontrol
etmelisiniz. Bu kadar ucuz bir konu altinda bu kadar zaman harcayacak vaktim
yok maalesef.

$ burcu dogan
@thejbf <http://twitter.com/thejbf>