03-05-2011 00:43, Husrev Ozayman yazmış:

> Seneye zengin olursam gidiş dönüş uçak bileti ısmarlayacağım Mucip
> beye. Olur da şimdiki gibi öğrenci kalırsam, ancak otobüs bileti
> ısmarlayabilirim : )
>
> Yanlış anlaşılmaz olmaz diye varsayıyorum muhabbetimize güvenerek : )
>
> Bu arada, stored pr. , trigger vs. şeyler için bizim hocalar, pek
> yanaşmayın, programlama dilinde çözün böyle şeyleri diyor ama,
> performans kaygısından mı acaba, yoksa VT taşınırlılığı için mi?
>
> İyi çalışmalar.

Bence VT taşınabilirliği için diyorlardır. 3-5GB'lık küçük çapta
veritabaları için veritabanı bağımsız kütüphaneler diyeceğim Devrim
kızacak ama eğer kodu başka veritabanına taşıyınca da çalışsın deniyorsa
sp, trigger vb. bunlarla olmuyor ama yıllardır hep taşınabilirlik diye
duyarım ama veritabanını taşıyanı hiç görmedim, genellikle hangi
veritabanı üzerinde başlanıyorsa öyle gidiyor, bu yüzden stored
procedure, trigger vb konularını es geçmeyin, geliştirme aşamasında
biraz fazladan iş gibi görünüyor ama sonradan çok işe yarıyorlar.