Merhaba,

On Tue, 2011-05-03 at 08:12 +0300, Bircan HANCI wrote:
> Seminer ile ilgili videolar vs var mı acaba?

Hayır, video yok. Bu konuda yanıtı uzunca yazayım da ileride buna
referans veririm :-)

Video çekmek çok zor bir iş değil. Kamera ve yeteri kadar kaset
bulduktan sonra video çekiliyor. Her ne kadar video benim gibi oynak
şekilde konuşanlar için sıkıntı yaratsa da bir şekilde videoyu
çekiyorsunuz. Buraya kadar pek bir sorun yok.

Sorun bu videoların işlenmesi ve yüklenmesi ve sunulmasında. Üstelik bir
sunumu 100 kişi indiriyorsa, videoyu 2-3 kişi ancak indiriyor (dosya
boyutu, vs). Bunların hepsi dertli. Eğer hepsi ile uğraşacak birisi
varsa bir dahaki sefer video çekeriz. Yoksa ben pek gönüllü değilim o
işe. Üstelik video/canlı yayın seçeneği salona gelenlerin sayısını
azaltabiliyor, o da bizim istediğimiz birşey değil. Sponsorlar açısından
da salona insanların gelmesi daha önemli.

Umarım görüşlerimi net şekilde açıklayabilmişimdir.,

İyi çalışmalar,
--
Devrim GÜNDÜZ
Principal Systems Engineer @ EnterpriseDB: http://www.enterprisedb.com