Merhabalar,

WebOS genel bir tanım örneklerine bakabilirsiniz.
http://mashable.com/2007/08/22/web-os/ Yani bizden öncede bizden sonrada
kullanılacak bence OS ifadesi pekde yanlış değil. Kebab'ın ne olduğunu
anlamak için http://vimeo.com/27572892 videosuna bakabilirsiniz. Neden OS
dendiğini anlayacaksınız.

Konu api'den dağıldı. Kebab ile sorularınızı, değerli fikirlerinizi direk
mail ile tarafıma veya linux-sohbet grubundan sorabilirsiniz. API ile
ilgili görüş ve fikirlerinizi bu gruptan bekliyorum.

Saygılar.

--
*

Onur Özgür ÖZKAN*
***lab2023 - internet teknolojileri*
www.lab2023.com

*Adres:* Pamukkale Teknoloji Geliştirme Bölgesi
İdari Bina B-Blok Z13 Kınıklı / Denizli / TÜRKİYE
*Telefon:* +90 258 215 50 10 - *E-posta:* i...@lab2023.com

*Bu elektronik posta ve onunla iletilen bütün dosyalar sadece göndericisi
tarafindan almasi amaclanan yetkili gercek ya da tüzel kisinin kullanimi
icindir. Eger söz konusu yetkili alici degilseniz bu elektronik postanin
icerigini aciklamaniz, kopyalamaniz, yönlendirmeniz ve kullanmaniz
kesinlikle yasaktir ve bu elektronik postayi derhal silmeniz gerekmektedir.
lab2023 - internet teknolojileri bu mesajin icerdigi bilgilerin doğruluğu
veya eksiksiz oldugu konusunda herhangi bir garanti vermemektedir. Bu
nedenle bu bilgilerin ne sekilde olursa olsun iceriginden, iletilmesinden,
alinmasindan ve saklanmasindan sorumlu degildir. Bu mesajdaki görüsler
yalnizca gönderen kisiye aittir ve lab2023' ün görüslerini yansitmayabilir.*