"Operating System" kelime manası itibariyle durumu kurtarıyor. Her OS
kelimesini gördüğümüz yerde hardware - boot - kernel arayışına girmesek iyi
olacak sanki. Sonuçta KebabOS, kurulduğu sunucudaki veriyi yönetmek için
kullanılıyor. KebabOS'u alıp ne yapmak nerde kullanmak kanaati size kalmış.

Ayrıca listede sorulan sorunun içeriği ile ilgilenmektense, başlığa, isme,
imzaya takılarak bence gayet yararlı fikir teatilerinin çıkmasını
engelliyoruz.

-!?!?-

Benim kişisel kanaatim, dökümantasyon için kullanılan arayüzünün oldukça
anlaşılabilir olmasından yana. Stackoverflow üzerinde bu tarzda bir
başlık[1] açılmış. Ayrıca bu konuda[2] yazılmış bazı makaleler mevcut.

Şahsen UI ve UX konusunda başarılı bulduğum ve beğendiğim API dökümantasyon
sayfaları;
Rails Guide: http://guides.rubyonrails.org/
Twitter API: https://dev.twitter.com/docs
Vimeo API: http://vimeo.com/api

Ayrıca yazılan uygulamanın sorgularını ve parametrelerini test
edebildiğimiz playground uygulamasının yararlı bir çalışma olacağı
kanaatindeyim. Hazırlanmış başarılı API Explorer uygulamaları mevcut.
Google APIs Explorer: https://code.google.com/apis/explorer/
Facebook API Explorer: https://developers.facebook.com/tools/explorer
Paypal Sandbox: https://developer.paypal.com/

Başarılar dilerim,