Biraz off-topic e muhalefet olacak ama aslında görünenin tam aksine C çok
basit ve sade bir dil.Evet bir çok saç baş yolduran kısmı var ama bunların
bir çoğu kodu yazanın C yapısını iyi bilmemesinden kaynaklanıyor ve
yapacağınız işe göre değişmekle beraber bir çok yüksek seviye dilden daha
kolay bir öğrenme süreci var.Heleki bu C++ ise (:

C sizi basit düşünmeye yönlendiriyor.Sadece elinizdeki aracı dikkatli
kullanmanızı istiyor.Hepsi bu.

Keza diğer yüksek seviyeli dillerden C'den çektiğimden daha çok çektim
açıkçası.En basitinden bundan 6 ay kadar önce en kolay dillerden biri
olduğu söylenen python; yorumlayıcısı hatayı yanlış satırda fırlattığı için
2 günümü yedi.Keza adam gibi bir hata ayıklama yönteminin olmaması da
cabası.--Evet evet bir çok işin "*python way*" i var ama ben hiçbirini
sevmedim açıkçası--

Daha dün java da scope dışında bir değişken girdiğim için(bunu sonradan
farkettim) *compiler sorunsuz derlemesine rağmen* runtime da AWT index out
of bounds hatası aldım.Olayı çözene kadar göbeğim çatladı.

.net vs girmiyorum bile. Bu tarz sorunlar her dilde var.Hatta bu açıdan GNU
C compiler'ın bir çok dilden daha kararlı ve sorunsuz olduğunu düşünüyorum.

Mesela yukarıdaki hata C'nin değil konsol emulatörünün gereksiz parametre
yollamasından kaynaklanıyor.

İyi çalışmalar.