Söylediklerinize katılmamak elde değil. Çok güzel anlatmışsınız.
Diğer arkadaşlar "C++ öğren, boşver C'i demişler" Ancak önemli bir
kısmı bence atlamışlar.
printf("Hello") = C
cout << "Hello" = C++
demek DEĞİLDİR.
Hatta std template library pek çok acıdan kötü dizayn edilmiştir. (Bu
yüzden pek çok firma ne yazık ki kendi std library'lerini yazmak veya
satın almak zorunda kalıyorlar. (EA, Adobe, vb...)

Ve en son olarak şunuda ilave edeyim. C++ kitapları, C kitapları dilin
özelliklerini göstermek için yazılmışlardır. İyi programlama
teknikleri içerdikleri için değil.