Siniflamaya calisayim daginikligi,
Anlastiklarimiz :
C guclu ve onemli
C bircok dilin temeli
C bilen makinayi ve sistemi tanir, yazilim gelistirirken tikanma yasamaz.
Ne guzel, benzer sureclerden gecmisiz. Ben Clipper ile Summer'87
versiyonunda tanistim, editorumuz Sidekick idi.  Clipper 5.2e ye kadar
devam ettim. Agirlikli olarak da Turbo Pascal ve Turbo C kullaniyordum o
tarihlerde.

Anlasamadiklarimiz:
"C kolay ogrenilir", katilmiyorum
"Yazilim (genel anlamda) en hizli ya da kolay C ile gelistirilir.",
katilmiyorum
"%'lerle ifade ettiginiz ifadelerin hepsi varsayim.", bunlara da
katilmiyorum.

Ayrica:
"Demeli miyim" ifadeleri uslubunuza elestiridir, bilginizi, deneyiminizi
sinamak icin degil. Ama siz oyle anlamissiniz.
"Ama alacağınız cevaplar sizi zora sokabilir."  demissiniz.
Serdar Bey sizin beyniniz nasil isliyor. Ayni sureclerde benzer islerle
ilgilenmis olmak iyi birsey, uzlasabilme ihtimalidir. Ben "DOOM" filan
oynarken ates ettiginiz yaratiklardan degilim!

Gelelim bu ifadeye:
"Ve sizin anlayamadığınız, öbür dilleri atın, C kullanın demediğimiz,
programcı iseniz bir sürü şeyi bilmeniz gerektiği, bunları da en kolay C
ile öğreneceğinizdir. Bunları bilin, öğrenin, sonra bakar hangi dil
işinize gelirse, onunla yazarsınız. "
Ben bu sureci yasadiktan sonra digerlerine agirlik verdim. Benim
varligim da iddianizi cokertiyor bu durumda.  Ama ben size "At
Gozlugu"'nu cikarin demiyorum. Bu sizin bakis aciniz diyorum.

Sizin probleminiz:
Sizinle ayni fikirde olmayisima itiraz ediyorsunuz. Bilgi ile bakis
acisini ve tercihleri karistiriyorsunuz. Herkesin sizinle ayni sonuclara
varmasini istiyorsunuz.
Bu bir matematik formulu degil ki ayni sonucu versin. Milyonlarca
degisken var bu karari belirleyen. "Beni yargilamak istiyorsan, once
benim ayakkabilarimi giy..." anlaminda bir Ingiliz Atasozu var bilirsiniz.
Yani daha basiti, sizin IQ tamam da EQ'ya bir baktirin diyorum.

Cozum:
Sizin yorumlarinizin varligini ve degerini kabul ediyorum, sizden de
dayattiginiz fikirlerin disindaki yorumlarin da varligini kavrayacak
"zihin acikligini"  umuyorum.

Simdi, istediginiz kadar anlatmaya devam edebilirsiniz, bundan sonrasi
beni asar,  YANIT VERMEYECEGIM,  cunku sizinle tartismaktan cok korktum
:)))

Sevgilerimle...