e-posta: sbugda...@etimaden.gov.tr

Kimden: "Metin Topallar" <metin.topal...@gmail.com>
Kime: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme"
<linux-programlama@liste.linux.org.tr>
Gönderilenler: 31 Ocak Çarşamba 2018 13:33:49
Konu: [Linux-programlama] Re: RF-ID ile programlama?

Selamlar. Dokuz Eylül Üniversitesinde RF-id üzerine çalışıyorum. Aynı şeye
bizim de ihtiyacımız oldu çok aradık ama bulamadık. Çünkü yakın temas okuma
mantığına ters düşüyor. UHF okuyucu ve kartlara ihtiyacınız var.

31 Oca 2018 13:22 tarihinde "Dr. Mucibirahman İLBUĞA" < mucip.ilb...@gmail.com
> yazdı:

Merhabalar,

Mutlaka grupda birileri vardır diyerek yazıyorum. Zaten in cin top
oynuyor! Kalabalıktan da şikayetçi olan çıkmayacaktır diye ümit ediyorum. :)

RF-ID etiket ve okuyucu ile Arduino veya Rasspery pi deneyimi olan var
mıdır? Ancak okuma işleminin 1m-1,5m aralığında yapılabilmesi gerekiyor.

İnternette satılanlar 10mm-30mm aralığında.

--
Kolay gelsin,
Mucip:)