31.01.2018 13:30 tarihinde Kursat Alpay yazdı:
> arduino mu pi mi dersen kesinlikle pi ama nasıl bir şey yapmak
> istediğini anlatırsan yardım etmeye çalışırım.

Merhaba Kürşat Bey,

Pi de olabilir elbette ama işlem çok ama çok kolay olduğundan sanki
Arduino daha amntıklı geldi gibi.

İşlem kısaca,

Büyükbaş hayvanların boynuna takılan bir etiketten kantar üzerine
geldiğinde kodu okuyacak ve aynı anda seri port üzerinden ağırlığı alıp
bir SD karta yazacak.

Biraz baktığımda Arduino ile tüm bu işlemler shield'lar yardımı ile
olabiliyor. Daha basit geldi bana sanki?!... ;-)

Elbette daha proje aşamasında. Tüm önerilere açığım. Elimde hem Arduino
hem de Banan Pi mevcut.

--
Kolay gelsin,
Mucip:)