Merhaba,

Söylediğin gibi okuyucuların satılan DIY modelleri ortalama 30 mm e kadar,

endüstriyel bir şeyler yapmak istiyorum dersen UHF RFID reader tarzı
cihazlar bakman daha mantıklı ( ort. 250 $ civarı)

arduino mu pi mi dersen kesinlikle pi ama nasıl bir şey yapmak istediğini
anlatırsan yardım etmeye çalışırım.

UHF reader ref:
https://www.ebay.com/itm/5-Meters-IP65-passive-UHF-RFID-Reader-Can-Connect-Raspberry-PI-with-High-Quality-/182230565922

Kürşat Alpay