Merhabalar,

Qt/C++ ve PostgreSQL ile bir proje geliştiriyoruz. Bazı işlemleri
trigerlere yükleyerek hız kazanmak ve olası hataları engelleme
düşüncesindeyiz.

Mesela stok hareket girildiğinde veya silindiğinde otomatik olarak
tümhareket kayıtlarını sorgulayıp depoya adeti triger ile yazdırıyorum.
Veya fişi sildiğimde tüm fiş detaylarını ve aynı zamanda bu detayların
oluşturduğu hareket kayıtlarını da triger ile sildiriyorum.

Merak ettiğim ileride triger kullanımının yaratacağı sorunlar olabilir
mi? Riski ve güvenliği nedir? Yolun başında bilelim.

Önerileriniz nedir?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)