Java dünyasında suya sabuna (HTML ve CSS'e) çok çok az dokunarak büyük web
uygulamaları geliştirebilirsiniz. bunun için bizzat google ın kendi
arayüzlerinde kullandığı GWT var. çok demode dersen EXT var Vaadin var.
ama bana sorarsan arayüzleri HTML, CSS ve JS ile geliştirmen çok daha iyi
ve mantıklı olur.

İyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR
https://github.com/seyhanp