TürkTrust vakasını göz önünde bulundurduğumuzda kesinlikle haklısınız ki
TurkTrust olmadan da çeşitli şekillerde araya girilerek SSL trafiği
dinlenebiliyor _ancak_ bu gizli kapaklı gerçekleştirilemiyor. SSL'in
arasına girme teşebbüsüne girecek kadar ileri gitmezler dememin nedeni o
zaman işin içerisine direk para trafiğinin güvenliği konusunun girmesi.
Burada meseleye direk ağır toplar dahil olacağından o kısma pek
bulaşamazlar diye tahmin ediyorum.

İyi Çalışmalar
Samed YILDIRIM