Bu işin çok kolay olmayacağı, olsa bile uzun süre gizlenemeyeceği (en
azından mitm sonrası kendi istemcilerini fln yükletmez ise) ve paranın gücü
konusunda iyimser bulmakla birlikte benzer şekilde düşünüyorum.

Ancak CA olmadan nasıl mitm yapılacağını biraz daha açabilir miyiz?

HTTPS ve İran örneğinden gidersek, önce
http://en.wikipedia.org/wiki/Diginotar 'ın başına gelenler, sonra İran'ın
tüm HTTPS'i yasaklaması güzide ülkemizin gündemine ışık tutmalı.

http://www.btnet.com.tr/43853-%E2%80%9Cguvenli-internet%E2%80%9D-gmail-ve-youtube%E2%80%99u-engelledi.html