Aynı problemi şuan twitter içinde almaktayım. Chrome teknik ayrıntılar
kısmında aşağıdaki bilgileri veriyor. konu kısmında bulunan 360i.org adresi
ne alaka anlamış değilim. Sertifika detayına baktığımda sertifikanın süresi
5 şubat 2011 yılında dolmuş görünüyor.

firefox ile bağlanmaya çalıştığımda ise twitter açılıyor ve sertifika
verisign tarafından imzalanmış. Çok can sıkıcı...
Teknik ayrıntılar

twitter.com, Chrome'un hatalı sertifikaları engellemesini istedi; ancak
Chrome'un bu bağlantı girişimi sırasında aldığı sertifikada bir hata var.
Hata türü: HSTS failure
Konu: *.360i.org
Yayınlayan: Equifax
Ortak anahtar karmaları: sha1/dHFmE7RrWrT2AD0TnVKURopPptI=
sha256/LZ1OaRBrbx3zmD1/P9ZrcFt7FklkWoM8uvubw6PivrM=
sha1/SOZo+SvSspXXR9gjIBBPM5iQn9Q=
sha256//1aAzXOlcD2gSBegdf1GJQanNQbEuBoVg+9UlHjSZHY=