TTNET ve BTK arasında kesinlikle bir ilişki dönüyor arkadaşlar. *Tesadüflere
inanmam* bu gibi söylemler internette artıyor.

İşte "aradığım sayfa yerine başka sayfa geldi" ne bilim "internetim bazı
verileri aktarırken yavaşlıyor." gibi söylemlerden anlıyoruz ki filtre veya
spoofing açıkça yapılıyor. Sistemin aşırı yoğunluktan dolayı milyonda bir
biçimde bug vermesi sonucu karşımıza bazı değişik hatalar geliyor.

Bu yapılanlar ana omurgada yapıldığı için kalkıp bir şey kanıtlayamıyoruz
ve üst düzey üç kağıt olduğu için vatandaş hakları diye çıkıp karşı da
koyamıyoruz. BTK ya yazayım desen komik bir duruma düşmekten öte bir şey
yapamıyorsun.

Açıkçası siyasi bir güç olmadıkça çözüm konusunda ne yapılabilir bir fikrim
yok.
Fakat bunun peşini bırakmamamız gerektiğini ve mümkün olduğunda bütün
kanıtları biriktirip zamanı geldiğinde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum.

Bu kanıtlar biriktikçe ve olaylar kayıt altına alındıkça TBMM altında
gerekli soruşturmaların başlatılması için en uygun muhalefet çatısı
altından raporlar sunulması gerekiyor.

Partilerin yeterli teknolojik bilgiye sahip olmadıkları aşikar sen-ben
uğraşmadıktan sonra bu tarz kanıtları birleştirip haklarımızı savunacak
başka kimse yok.

Sinan İŞLER
sinanisler.com <http://www.sinanisler.com/>