 From: Mehmet Gürevin <mehmetgure...@gmail.com>
To: Linux'la ilgili sınırsız tartışma ve haberleşme listesidir
<linux-sohbet@liste.linux.org.tr>
Sent: Saturday, April 12, 2014 2:52 PM
Subject: [Linux-sohbet] Re: Chrome Spoofing uyarısı

10 Nisan tarihinde gmail'imi chrome üzerinden açarken aynı ekran ile
karşılaştım. Hükümetin son yaptığı üçkağıtlardan sonra bu listelerde olayı bu
noktaya(TTNET'in bir root cert ile siteleri imzalamaya başlaması) vardırıp
vardırmayacaklarını uzun uzun konuşmuştuk.

Ekranı görünce tabi şok oldum, gelen giden sertifika detaylarını görebilmek
için tcpdump çalıştırıp tekrar bağlandığımda herşey normale döndü.

Açıkcası aynı sorunu yaşayan kimseyi göremediğimden bu durumu içime atıp bizin
networkde bir sorun herhalde diye düşünüyordum.

Bana kalırsa artık bu işin şakası kalmadı, ttnet birşeyler çeviriyor. Eğer
tahmin ettiğimiz gibi bir attack peşindelerse bu ülkede biz işimizi yapamaz
hale geleceğiz.

12 Nisan 2014 14:42 tarihinde KerimCan Kalıpcıoğlu <kerimcankali...@gmail.com>
yazdı:

Fakat genelde fake AP wireless şifresini çalmak için yapılır muhtemelen
internet bile yoktur.