13-01-2016 16:53, Gokan Atmaca yazmış:
Listenin arşivine bakacak kadar zamanım olmayabilir.
Sevgili ÖK ...
Merhaba Gökhan Bey,
Zaten tam olarak da sorun bu. Zaman sorunu... :)

Aşağıda listeye gönderdiğiniz e-postayı yapıştırıyorum. Şahsen ben de ne sorduğunuzu görmek için telefondan bayaa bir uğraştım. Sonra soruyu kaçırıp tekrar baştan bir daha bakmak zorunda kaldım... :)

Nasıl bir yöntem/uygulama ile bu mesajları atabiliyorsunuz bilemiyorum ama biraz dikkatli olmakta fayda var... :)

Mesaj başlığı da ayrıca bir sıkıntı ama o konuya girmiyorum bile... :)

**********EPOSTA BAŞI***********

URL:http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux/attachments/20160113/cc951e85/attachment-0001.html

>  Message: 3
>  Date: Wed, 13 Jan 2016 09:19:05 +0200
>  From: Yılmaz Bilgili<li...@yilmazbilgili.com>
>  Subject: [Linux] Re: postfix
>  To:li...@liste.linux.org.tr

>  Ben pflogsumm kullanıyorum.

Bende pflogsumm kullanıyorum. Birde Endersys qmail
için yazdığı bir araç vardi. İsmini hatırlamiyorum oda
kim ne kadar mail atmış gibi bir istatislik veriyodu.