On 2016-01-14, Gokan Atmaca wrote:
> Kime ne yahu kime kalmış problem varsa güzelce anlatırsın değilse susarsınız.
> Anlamayacak insanlarımıyız. 3-4 senedir üyeyim listeye. Çocuk değillizki...
> Sabah ilk iş listeden üyelikten çıkacağım. Derdimiz bilgi paylaşmak olmalıyken
> dert "Herkes Mucibirahman Bey gibi böyle nazikçe uyarmayabilir Gokan Bey."
> oluyor. Ya okudukça neyse...

Ben de sizi bu konuda defalarca uyarmış olanlardan biriyim. Mucip gibi
düşük bir ton da kullanmadım bunu yaparken. Şahsen şuan aşırı tepki
verdiğinizi düşünüyorum. O sözü bir tehdit gibi algılamaya gerek yok.
Dediğiniz gibi burası küçük bir topluluk olduğu için sizin mesajlarınız
liste yapısını bozduğundan çok göze batıyor. Liste yöneticileri bu durumdan
rahatsız olup sizi listeden uzaklaştırmadığı sürece bir sıkıntı görmüyorum.
Liste kurallarına da aykırı değil yaptığınız.

Fakat böyle bir üslup yerine, herkesin eleştirdiği şeyi düzeltmeye
biraz da olsa cabalasanız keşke, herkes mutlu olurdu.