> Gönderdiğiniz ileti şekli rahatsız ediyor. Daha nasıl açıklayıcı
> olabiliriz bilemiyorum.
> Kimse sizin 3 satırlık cevabınız için satırların arasında kaybolmak
> zorunda değil.
> Cevabınız 3 satır gönderdiğiniz ileti 132 satır.

Olabiliriz demek nedemek ? Burada herkes aynı düşünüyor yani ?

>Herkes Mucibirahman Bey gibi böyle nazikçe uyarmayabilir Gokan Bey. (1)

Bu ne demek ? Nasıl uyaracak peki ? Uyar bakalım ? Bu nasil bir cümledir böyle ?
Ne oluyor ?

Küçücük bir topluluk var. Bu topluluğa bir şeyler katmaktan mutlu olmasam,
saygı duymasam devam ettirirdim. Lakin (1) bunu söylemek haddiniz değil.
Lütfen bir kez daha böyle itham edecek şekilde konuşmayın.. İnsanlara
saygılı konuşmanız düzgün iletişim için gereklidir. Elimden geldiğince saygılı
olmaya çalışıyorum üstelik. Senin burada miçon yok. Listelerde elimden
geldiğince yardımcı olmaya çalışırken nefret ettirmeyin.

> Cevabınız 3 satır gönderdiğiniz ileti 132 satır.

Bu cevap alıntı olarak yazıldı. Lakin mesajın tümünü normalde yapmadığım
şekilde satır içi yazmışım. (1) Bunu söylecek bir şey değil bu.
Yazmayı bilmiyorum
düzgün şekilde uyarmam gerektiğinin farkında değilim deyin olsun bitsin...