İlginize teşekkürler, yazma işlemlerinin çok oluşu uzerine biraz bakındım
sunucu icindeki ayarlara. Bu yüksek yazma nedeni yalnızca apache log
dosyalarından kaynaklanabilir gibi gorundu. Bu dosyaları da hdb'ye tasıdım.

Yalnız su etapta soyle sorunlar olusmaya basladı. Belirli bir yukten sonra
Apache down oluyor. Surekli restart ediyorum. Neden down oldugunu ise
anlamıs degilim.
MaxSpare gibi ayarlar ile biraz oynadım. Zira free -m ile baktıgımda baş
fizikler hafıza 300MB civarı. Su an swap kullanımı yok ama Apache
basladıktan bir sure sonra boş hazıfa 8MB'a kadar dusuyor ve sanırım bundan
bir sure sonra apache down oluyor.

Toplam 2GB hafıza var ve bu Qmail (az aktif), Bind ve Apache tarafından
kullanılıyor (bu servisler aktif sunucuda)

2GB sanırım yetersiz geliyor, yeni ram eklemeden ram kullanımını nasıl
azaltabilirim? PHP scriptinin ne kadar ram kullandıgını nasıl anlayabilirim?

Özetle, sorun mu aramalıyım cozum mu emin olamadım. Yani mesela sunucuya 2GB
daha ram takviyesi mi yapmalıyım yoksa Apache neden bu kadar ram harciyor
onu mu aramalıyım..

İlginize tekrar teşekkürler, yorumlarınızı bekliyorum.

OKAN