From: "Cagri Ersen" <cagri.er...@gmail.com>
To: <linux-sunucu@liste.linux.org.tr>
Sent: Tuesday, April 21, 2009 6:16 PM
Subject: [Linux-sunucu] Re:Apache 2, performans ölçüm

Sunucu down oldugu sirada, httpd_error.log dosyasinda herhangi bir
hata gorebiliyor musunuz ?
Neticede 2GB yeterli olmalidi (qmail pek bir sey harcamaz.) ama
apache'nin StartServer vs degerlerinizi gereginden fazla olarak set
ederseniz memory sorunu yasarsiniz.

Ayrica, yeniden soyleyecegim, php performansini arttirmak icin
eAccelerator kullanmaniz yarariniza olur.

--
Cagri Ersen
http://blog.cagriersen.net