Merhabalar,

yanlis hatirlamiyorsam Karel'in bir santral cozumu tamamen linux
gateway gibi birseydi ve uzerindeki Linux'u dagitim olarak
degistirebiliyordunuz..

Gelip bize tanitimini yapmislardi.. Kendi ozel yazilimlari var Linux
uzerinde calisan ve belli paketlere ihtiyac duyan. Eger bu paketleri
kurabilirseniz bizim yazilimi kurup calistirabilirsiniz demislerdi..
Ancak sorumluluk kabul etmiyorlardi..

Good Luck!

Regards

Ozgur