Selamlar,

Şevkinizi kırmak gibi olmasın ama birşey anlatmak istiyorum.

Şirketimizde Telesis santral kullanıyoruz. Yeni seri voip vb güncel
teknolojiler var.
Güzel birşey yapıp web arabiriminden yönetilir yapmışlar.
Diyeceksiniz ne güzel, ms bağımlılığından kurtarmış oluyor sistemi.
Ne yazık ki, web arabirimi ie harici bir tarayıcıda adam gibi çalışmıyor.
:)
Aldıktan sonra öğrendim ne yazık ki. Sonradan öğrendim ki içinde
dot.net ıvır zıvırlı bir sistem çalışıyormuş.
Ben de sanıyorum ki yerli malı Türk mühendislerinin emeği falan filan.

Bu arada bahsi geçmişken, bilgisayara telefon hattı bağlamaya yarayan
dialogic vb kartları nerden buluruz bilen var mı?

İyi çalışmalar,
Osman