Selamlar,
PfSense kullanıyorum... Merak ettiğim /var/log/dhcpd.log dosyasının ne kadar zaman aralığı ile güncellendiği?..

Çünkü dün tarihli log göremiyorum... Her gün tazeliyor mu kendini? Eğer öyle ise her gece cron yardımı ile mesela python kodu sayesinde bu log ayrıştırılarak 5651 numaralı kanuna uygun hale getirilebilir... Sonra da, Çağrı bey'in bahsettiği yöntemler ile damgalanabilir. Ya da tib'in kendi sitesindeki findoz programı ile... Yanılıyor muyum?...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Eray Aslan yazmış: