Merhabalar,
"düzgün" ifadesini açabilir misiniz biraz? Ne önerirsiniz?

Bir de bu "top-post" ne ola ki?...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Eray Aslan yazmış:
On 07.10.2009 11:32, Mucibirahman İLBUĞA wrote:
PfSense kullanıyorum... Merak ettiğim /var/log/dhcpd.log dosyasının ne
kadar zaman aralığı ile güncellendiği?..

Çünkü dün tarihli log göremiyorum... Her gün tazeliyor mu kendini? Eğer
öyle ise her gece cron yardımı ile mesela python kodu sayesinde bu log
ayrıştırılarak 5651 numaralı kanuna uygun hale getirilebilir... Sonra
da, Çağrı bey'in bahsettiği yöntemler ile damgalanabilir. Ya da tib'in
kendi sitesindeki findoz programı ile... Yanılıyor muyum?...

pfSense'in "ozelligi".  circular log dosyalari kullanir.  Ne zaman
guncelledigi dokumantasyonunda yaziyordur.

Tavsiyem duzgun bir loglama sistemi kurun.

Lutfen top-post etmeyin.