Merhaba arkadaslar, su siralar disklerin yazma/okuma hizlarini test
ediyorum, elimde bir adet hp sunucu var bu sunucuya debian 5.04 ve ubuntu
9.10 server edition kurdum

(Sunucu ustunde HW RAID1 ve 10K Sas Diskler vardir)
debian 'da (64bit) dd if=/dev/zero of=bigfile.txt bs=1024 count=1000000 ile
ortalama 220 MB/s - 280 MB/s arasi bir deger aliyorum fakat ubuntu 'da
(64bit) bu deger 300 MB/s - 350 MB/s arasi degisiyor.

Sizce bu yazma hizindaki farkliliga ne etkendir ?
(NOT: Bir ara debian'da 350-400 MB/s arasi deger goruyordum sistemi tekrar
kurdum ve dusus yasandi.)

Gorusleriniz icin simdiden tesekkur ederim.

VC