Merhaba,

Bence genel olarak kernel versiyonları arası disk performansı farkı
olabilir.HP SAS için kullanılan disk sürücü ve filesystem tipi ve
versiyonuda tabii ki fark eder.Ama %30 fark etmemesi lazım.Ben genelde
hdparm komutu ile test etmeye çalışıyorum.Yüklediğiniz linux sisteminin
kullandığı disk  sürücüleri ile HP'nin sitesindekileri de bir
karşılaştırmak lazım.ext2 filesystem'in parametreleri ve mount options da
etkili olabilir.

--
Barkom Bilgisayar Mail System