Merhaba arkadaşlar ;

Çeşitli illerde bulunan şubelerimiz için bir içerik filitreleme ve
firewall çözümü sunan pc yapmak istiyorum.
squid + dansguardian + iptables + captiva portal  şekilde bir kurulu
yapıcam, web loglarınıda kullanıcı bazlı tutmak istiyorum.

Soru şu; Bu sistemi web arayüzünden yönetebilmek için (dansguardiani
ayarlamak , logları görmek vs..) java ile bir uygulama yazmayı düşünüyorum.
java + zkoss bu iş için yeterli olurmu ?
yada web üzerinden yönetimi başka türlü nasıl yapabilirm.
tecrübe ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim

Teşekkürler iyi günler..