Merhaba,

daha once boyle bir calisma -ancak oldukca basit- yapmistim. Aklima
hic java kullanmak gelmedi ve zaten iyi seviyede Java bilmiyorum.
Ancak Java boyle bir proje icin gerekli midir yoksa Apache ve PHP ile
daha iyi seyler yapilabilir mi dusunmek ve en azindan demo lab kurarak
karsilikli test yapmak gerek diye dusunuyorum.

Apache ve PHP ikilisinin boyle bir proje icin daha iyi bir cozum
olacagi fikrindeyim!

Selamlar

Ozgur