Selam,

Ethem bey, kanımca şubelerinizde kullanmanız için ücretli bir çözüm
satın almanız daha kolay ve uzun vadede maliyeti daha düşük bir çözüm
olacaktır.

Eğer kendiniz açık kaynaklı parçalardan bir çözüm oluşturmakta kararlı
iseniz Mesut beyin önerisi çok mantıklı. Dediğiniz işlevleri yapan bir
çok proje var, bu çözümlerden birini alıp bi rmiktar değiştirerek
kendinize uygun bir çözüm oluşturabilirsiniz.

3 sene kadar bu tip bir proje üzerinde profesyonel olarak çalışmıştım.
Atlyapı kısmen ya da tamamen açık kaynaklı komponentlerden oluşsa bile
düzgün bir UTM yönetimi çözümü oluşturmak bir kaç ayda meraklı/azimli
bir iki kişi tarafından hakkıyla yapılabilecek bir iş değil. Bunu
yapsanız bile dansguardina için karaliste, clamav için virüs imzası,
iptables için uygulama imzası derken asıl sıkıntının bu tip
güncellenmesi gereken içerikte çıktğını farkedeceksiniz. O yüzden
tavsiyem hazır çözümleri kullanmanız olacaktır.

Ozgur, şimdi apache' nin bu işle ne gibi bir alakası var anlayamadım.
Web arabirimini yazarsın PHP' de ister apache de ister lighthttpd' de
ister nginx' de çalıştırırsın. Bu tip bir cihazın web arabirimine
zaten arada bir admin bağlanacak, aynı anda nerdeyse hiç iki kişi
bağlanmayacak,  cihaz zaten normal PC - embedded değil, ne performans
gerekli ne de başka birşey.

Saygılar,

H Özgür Batur