Eğer sunucularını desktop yardımıyla sanallaştırıyorsanız, virtualbox en
idealidir.
Konsoldan sunucuları yönetiyorsanız, vserver ı daha önceden kullanmıştım,
tavsiye ederim.Hatta sanalda bulunan tüm sunucularda aynı anda betik
çalıştırabilme gibi bir özelliği vardı.

Kolay gelsin,
Bilge

23 Temmuz 2010 16:56 tarihinde Gökhan Karakaş <