ayni sorunu vmware-server ve virtualbox ile yaşadım. yoğun io işlemi
(büyük boyutta kopyalama gibi) her ikisinde de sanal makinalar çakıldı.
Ayrıca ciddi performans sorunları da yaşadım. Bu sebeple vazgeçtim
sanallardan. Sanal yerine direk donanım üzerinde çalıştırıyorum sistemleri.

Şahsi görüşüm performans gerektiren yada kritik sistemler için
kesinlikle doğrudan donanıma kurmak en uygun yöntem.

Mehmet Özgür Bayhan yazmış: