Merhaba,

Bir kaç arkadaşın daha evelden freenas hakkında bilgi paylaşımında bulunduğunu görmüştüm. ISCSI ozelligini kullanarak ufak grid networkume dahil etmek ve bu ag baglantili diski, linux ortamina mount edip kullanmak istiyorum.

Fakat kurulum aşamasında ek'te ki uyarıyı belirtiyor.

Mevcut sistem üzerinde 1 adet 1 TB degerinde bir diskim var ve freenas bu disk üzerine kuruluyor ve bu neden ile web gui den stroage eklemek istedigimde herhangi bir aygıt göremiyorum. Bunun nedeni sizce 1 hdd uzerinde freenas ve stroage alanını kullanma isteğim olabilir mi?

Freenas kullanan arkadaşlar öneride bulunabilirse çok memnun olurum.

Teşekkürler.

Sebahattin GURBUZ