Selamlar Mucip bilgilendirmen icin tesekkurler.

Hafiza karti olarak flash disk kullanabiliriz sanirim.

Bu islem dahilinde asagidaki yolu dusunuyorum sencede uygun olur mu?

1- Flash usb disk sisteme takilir.
2- Bootable freenas disc ile sistem cdromdan boot edilir.
3- Kurulum sirasinda usb aygit hedef gosterilerek kurulum yapilir
4- Network ayarlari yapilandirilip, web uzerinden konfigurasyon saglanir?