25-05-2011 13:08 tarihinde, super...@centos.gen.tr yazdı:
> Selamlar Mucip bilgilendirmen icin tesekkurler.
>
> Hafiza karti olarak flash disk kullanabiliriz sanirim.
>
> Bu islem dahilinde asagidaki yolu dusunuyorum sencede uygun olur mu?
>
> 1- Flash usb disk sisteme takilir.
> 2- Bootable freenas disc ile sistem cdromdan boot edilir.
> 3- Kurulum sirasinda usb aygit hedef gosterilerek kurulum yapilir
> 4- Network ayarlari yapilandirilip, web uzerinden konfigurasyon saglanir?
Merhabalar,
Aynen dediğiniz gibi... Ama kurulumdan sonra setup'dan açılış
ayarlarınızı usb'den açılır hale getirmeyi unutmayın.

Zaten ben de bu dediğiniz şekilde kurdum. Sistemde iki adet de eşit disk
var. RAID falan denemesi de yapıyorum. Ama nedense paylaşımlarda
anlayamadığım şeyler oluyor...

Siz bir kurulumu yapında beraber geliştirelim :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)