Merhabalar,

Bir kurumda yaklaşık 150 personelin tamamına Ubuntu vb. bir dağıtım kurmayı
planlıyoruz.

e-Mail, Proje Geliştirme, İstemci girişleri vb. araçları tamamen ApacheDS
veya OpenLDAP ile bağlantılı çalışacak.

Daha önce aktif olarak LTSP ile çalışmadım. İstemci PC'lerin tamamında disk
vb. ekipmanlar bulunuyor. Dolayısıyla terminal-server gibi çalıştırmak
istemiyoruz.

Sadece merkezi girişler yapılsın, ayrıca Ubuntu içerisinde güncelleştirme,
sistem konfigürasyonlarını tek merkezden yönetelim istiyoruz.

Bu durumda LTSP uygun mudur? Yoksa sadece terminal2server yapılar için mi
uygun? *LDAP masaüstü ayarlarına müdahale edebiliyor mu?

Önerileriniz için teşekkürler.
--
Halid ALTUNER
Linux Sistem Yöneticisi