Şimdi baktım debian/ubuntu/mint dede sorun yok. Sistemlriniz güncelse sorun
yaşamamış olmalısınız.

Samsung Mobile tarafından gönderildi

-------- Orjinal mesaj --------
Kimden: Türker Sezer <turkerse...@tsdesign.info>
Tarih:25 10 2015  20:09  (GMT+02:00)
Alıcı: Liste LKD-Sunucu <linux-sunucu@liste.linux.org.tr>
Konu: [Linux-sunucu] Re: Saatlerin geri alınmaması

NTP sunucularının ntp.conf üzerinden ana zaman sunucusuyla bağlantısını kesip,
tzdata paketlerini lokal NTP sunucularına yükleyip date' i de kendim tekrar
vermem sizce sorunu çözer mi?

Sistemler NTP sunucudan tarih bilgisini saat diliminden bagimsiz olarak
aliyorlar. Dolayisiyla bu degisiklikte NTP tarafinda yapilacak birsey yok. Yaz
saati uygulamasinin ne zaman sonlanacagina dair dogru bilgiyi almak icin
sunucularinizda tzdata paketini guncellemeniz yeterli olacaktir.

Iyi calismalar,

--
Türker Sezer
TS Design Informatics LTD.