Herkese merhabalar tekrar.

SLES için zoneinfo dosyasını yenilememe ve Redhat'ler için tzdata dosyasını
yenilememe rağmen bazı sunucular zamanlarını değiştirmediler ve tzdata
paketleri ve /usr/share/zoneinfo/Europe/Istanbul dosyaları yenilenmiş
durumda olduklarından 8 Kasım'da tekrar saatlerini geri alacak sunucular.

Ben bu sunucuların saaatlerini neden geri almadıklarını nasıl incelerim?
/var/log/messages altına falan da bir hata düşmüyor.

Teşekkürler.
İyi Çalışmalar.