Selam,

Mevzu oralara geldiyse bir yerlerde yanlışlık vardır. Haberim yok bugüne
kadar hiç lazım olmadı ama dışlanmış olması anormal gelmiyor bana.
Alternatif bir sürü yöntem varken rc.local biraz çirkin kalıyor zira.

Neticede GNU olgusunun bir standardı var. Adı Centos olmuş, Debian olmuş,
Arch olmuş birbirinden çok da farklı değil. Biri diğerinden üstündür ya da
değildir bu tamamen ortama bağlıdır. Pistte çivili tekerlekle
gidilemeyeceği gibi buzda da düz lastikle yol almak çok doğru değil. Bu
durumda çivili tekerlek mi üstündür yoksa düz olan mı? Her dağıtımın yoğurt
yiyişi farklıdır ve tamamen kişisel tercihlerden ve konfor alanı
mevzularından dolayı RH tabanında çok rahat edemiyorum.

Gerçek deneyimlerle öne sürdüğümüz fikirler değişir ya da değişmez.
Yıllardır cevaplayamadığım bu sorunun cevabını bulmak adına bu başlığı
takip ediyorum.