ubuntu serverda rc.local kullanıyorum ben. gayet de güzel çalışıyor.
sunucu firewall için hazırladığım iplables scriplerini firewall.sh adlı bir dosyaya yazmıştım, onu da sunucu açılışta çalışsın diye rc.local dosyasından çağırıyorum ve çalışıyor. acaba sizdeki sunucuda rc.local çalışmasın diye ayrı bir şey mi yapılmış önceden?

Benim rc.local kullandığım sunucu ubuntu 14.04 LTS. yeni çıkan LTS versiyonu 16.04, belki 16.04 ile gelen systemd yüzünden böyle bir şey olmuştur.

yine debian tabanlı raspbian işletim sistemli cihazda açılınca çalışsın dediğim birtakım scriptleri crontab'a ekledim o şekilde çalıştırdım. ille rc.local gerekmiyor yani. crontab'a @reboot diye açılınca çalış şeklinde satır girilebiliyor.