Merhaba Mucibirahman hocam ,

Aşağıdaki link işinize yarayabilir mi? postgresql kullanmadığım için deneyemiyorum:

https://stackoverflow.com/questions/40324824/how-to-access-remotely-pgadmin4

You need to add below config options,

DEFAULT_SERVER = '0.0.0.0'

in config_local.py (in "pgAdmin4" folder).

If also want to change default port then also add

DEFAULT_SERVER_PORT = 5050

Kolay gelsin,

Necati Keseci

POLARIS
1992'den geleceğe..

@polarisbilisim
Polaris Tanıtım ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti.

Bağlıca Mah., 1167 Sok. No: 3A/34
06790 Etimesgut / Ankara
+90 850 532 2576
+90 533 959 9384