Merhabalar,

PostgreSQL Debian üzerinde çalışıyor. PgAdmin 3'de olduğu gibi win
istemciye kurmaya çalıştım.

Adamlar zaten sitelerinde "pgAdmin 4 yeniden yazıldı" falan demiş ama bu
kadar da olur mu yahu?!

Ekran görüntülerine bakıyorum web üzerinden erişiliyor. 5050 portu
görünüyor. Anladığım kadarı ile win tarafına bir de Apache mi kurulması
gerekecek?

Harbiden "Yeniden yazmışlar!" yani...

Kamera şakası gibi... :-)

Daha da fazla kasmam. phpPgAdmin ile devam ederim. Bunu kurmamın tek
sebebi nedense phpPgAdmin ile yedekleme yapamıyorum. Boş bir sayfa veriyor.

Olmadı komut satırından yedek alacağız artık.

İlgilenen arkadaşlara çok teşekkürler...

Kolay gelsin,
Mucip:)