Win 10 ile ilgili test yapma şansım şu an yok. Döndüğümde test eder yazarım.

Samsung Mobile tarafından gönderildi.

-------- Orjinal mesaj --------
Kimden: "Dr. Mucibirahman İLBUĞA"
Tarih:01 10 2018 22:54 (GMT+03:00)
Alıcı: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Konu: [Linux-sunucu] Re: pgAdmin4?

Merhaba Ünal Bey,

Videoyu izledim. Faydalı bir eser. Ellerinize sağlık...

Ancak pgAdmin'e kadar olan her şey zaten bende mevcut. problemsiz
çalışıyor va Qt/C++ ile program geliştiriliyor. Ama nedense win10
üzerine PgAdmin 4 kuruldu ama çalıştır dediğinde sistem tepsisinde bir
an görünüyor ve sonra kayboluyor?!

pgAdmin 4 kurulumundan sonra bir ayar gerekiyor mu? O konu hakkında
bilgi verebilirseniz güzel olur.

PgAdmin 3 kurdum ama onun da pg_dump.exe uyumsuz olduğu için yedek
almıyor...

O değil de... Neden phpPgAdmin yedek almıyor o beni sinir ediyor?!...

Kolay gelsin,
Mucip:)