Merhabalar,
32 GB bir SD karta Raspbian Buster kurdum RasperyPi açılmadı! Şimdi yendien
kurayım diyorum ama SD kartı kurtarmak mümkün olmuyor. Hem Win hem de
Linux'da denemediğim yöntem kalmadı. Fdisk, dd, diskpart!, SDFormater.
Ama yazma hatası deyip duruyor. Farklı bir yöntem önerecek var mı? Ya da
yol yakınken SD Kartı Vatanbilgisayara iade mi edeyim? Alırlar mı onu da
bimiyorum da?!

--
Kolay gelsin,
Mucip:)