Merhabalar,

Bozuk MicroSD kartı servise verdim. 10 gün bekleyemedim ve bir tane daha SIFIR MicroSD kart aldım.

Videolara baktığımda önce SD kartı formatlıyorlar. İmajı doğrudan atmek yetiyor olsa gerek diye düşünüyorum ama imaj öncesi formatlamak şart mıdır? Emin olmak istedim! Bu kartı da yemeyelim?! :(

Kolay gelsin,
Mucip:)