Ayrıca chroot bile yapabilirsin.
chroot yapıp direk orada istediğini derlersin kurarsın kaldırırsın. çok daha hızlı ve pratik olur.

https://askubuntu.com/questions/1006846/chroot-onto-arm-based-image

29.07.2019 22:00 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA yazdı:

Merhabalar,

Hallettim. Şu an ssh ile bağlanıyorum Rasspey Pi'ye. Amacım Qt/C++ cross compile. ;-)

Bakalım helledebilecek miyiz?

Kolay gelsin,
Mucip:)